Amnesia

I wish that I could wake up with amnesia, and forget 'bout this stupid little things

Amnesia

I wish that I could wake up with amnesia, and forget 'bout this stupid little things

بایگـآنی

خیلی مسخره ای ولی دوست دارم :))

چهارشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۴۲ ب.ظ

1

2

۹۴/۰۵/۱۴
زارا ^_^

فرندز

نظرات  (۶)

رنگ پوست سبزه مده؟؟؟؟من واقعا به اونور آب تعلق دارم:)))
صورتایی که پر از جوشن اونجا طرفدار ندارن؟
پاسخ:
آره بابا :))
صورتت سفید باشه جوش بزنی خیلی ضایس دیگه
بعدم اون واسه یه سنیه
این یعنی چی؟! این که رمز داره؟! )":
پاسخ:
رمز در صورت درخواست داده میشه:دی

حالا من درخواست میدم که لطفا رمزو بدین D:
پاسخ:
اوه
:))
اسمشو میشه پست گذاشت P:
D:
پاسخ:
هوممم
:آیکون چپ چپ نگا کردن
رمز لطفا:)
پاسخ:
:)
دیمنز و پرادایزو خیلی دوست دارم ولی کلا آهنگای لرد بیشتر شبیه منند
میدونی امنژا رو وقتایی باید گوش بدی که از شدت خوشحالی و خوشبختی داری گریه میکنی:)
پاسخ:
:)
همینطوره

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی