Amnesia

I wish that I could wake up with amnesia, and forget 'bout this stupid little things

Amnesia

I wish that I could wake up with amnesia, and forget 'bout this stupid little things

بایگـآنی

sigh

شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۳۲ ب.ظ

پری اومده پرسیده کادو برا روز دختر چی گرفتی؟ منم گفتم هیچی. کلی م استیکر تعجب و وات د فرستاده. 

+ من نمیدونستم که روز دختره حتا. 

+ واسه تولدمم چیزی از کسی نگرفتم - کسی بم چیزی نداد در واقه - جز دسبند قرمز پری.

-----

- مامان

- بعله

- شما چیزی واسه تولدم گرفته بودین؟

- اوم یه قطب نما؟

- واسه عید بود

- عه خب.. نه نگرفته بودیم 0_0 عذاب وجدان گرفتم بیا ازم بگیر

۹۴/۰۵/۲۴
زارا ^_^

فرندز

فمیلی

نظرات  (۲)

/:
مگه داریم؟! مگه میشه؟!
+ واقعا روز دختر عه؟!
پاسخ:
نه من دارم شوخی میکنم
۲۵ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۵۵ دختر حــَوا :)
روزت مبارک ای باحال ترین، باهوش ترین و شِبه هفتادی ترین دهه هشتادیِ دنیا :**


+زَرا میدونم نمیتونی کامنت بدی تو روح بیان :| روز منم مبارک کلا :)) :*
پاسخ:
روز  توعم مبارک این باحال ترین ، باهوش ترین و هفتادی ترین دنیا :)) :*****
+ با تبلت میشه.. ولی تو حالت عادی با کامپیوتر نمیشه!
+ ❤

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی