Amnesia

I wish that I could wake up with amnesia, and forget 'bout this stupid little things

Amnesia

I wish that I could wake up with amnesia, and forget 'bout this stupid little things

بایگـآنی

دو نخطه ایکس

چهارشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۹:۲۵ ب.ظ
مهم نیس چه مدته همو می شناسیم، مهم اون "من پشتمم"ـیه که من از بودن با شما ها احساس میکنم..

+ با شما 3 تاعما. سارا ها و زُره :)
+ من استعداد عجیبی در پست اینستاگرام دزدی دارم. میتونیم باهم یه باند بزنیم (اشاره به سارای گِرل هودی)
۹۴/۰۵/۲۱
زارا ^_^

نظرات  (۳)

۲۱ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۱ دختر حــَوا :)
:))))))))
جاست دیس
پاسخ:
:))))) بک
:دی
--
سارا نمیتونم بت کامنت بدم :| میزنه خطای 429 :|
:*
ﻣﻨﻢ ﻣﻮاﻓﻘﻢ اﺳﺘﻌﺪاﺩاﻡ ﺩاﺭﻥ ﻫﺪﺭ ﻣﻴﺮﻥ ﻭاﻗﻌﻦ :/
پاسخ:
:**
زهرا اون نظری که واسه این پست گذاشتمم بهت نرسیده؟
پاسخ:
چرا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی