Amnesia

I wish that I could wake up with amnesia, and forget 'bout this stupid little things

Amnesia

I wish that I could wake up with amnesia, and forget 'bout this stupid little things

بایگـآنی

work hard, dream big

جمعه, ۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۵۵ ب.ظ
?When a dreamer dies, what happens to the dreams
۹۴/۰۵/۰۹
زارا ^_^

dreamer

نظرات  (۳)

وا............
تعبیر شده لابد..
۰۹ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۳۰ ♛ ♛ آرین ♛ ♛
شما گودزیلا های جدید چقدر پیشرفته شدین...

Amnesia رو از کجا یاد گرفتی؟ |:

و اون جمله انگلیسی بالای وبلاگت رو خودت گفتی؟

و در رابطه با این پست:

Dreams are powerful, as powerful as they might never be destroyed. The people who have dreams, effect other people and these effects start their journey as they are born. They will multiply and rise in other people.
Anyway if you are a good dreamer, your dreams are safe; even after you.
پاسخ:
بعله دیگه ما اینیم 8)
خودم شعر انگلیسی میگم ولی بس چرتن :| یه شبه نمیشه شاعر شد اونم یه زبون دیگه!
واسه آهنگ amnesia س. کلا حول محور فراموشی میچرخه

-

My dreamsss will beeee saafee aaaand soooounnddd
ha :D
!!!The truth is, I want my dreams to be JUST MINE
But seriously, I loved it. 
۰۹ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۵۶ دختر حــَوا :)
از یکی که بلد بود کمک گرفتم :)) نمیدونم میشه یا نه زهرایی ولی میخوای کدشو بهت بدم؟ 
پاسخ:
اشکال نداره؟ :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی